sâmbătă, 24 ianuarie 2009

Momentan prefer Piranha

In dimineata asta, un amic de al meu, Viorel, fermier profesionist si agent imobiliar amator, muncitor si prosper de felul lui de altfel, ma invita la o cafea.

- Hai la Piranha, ca dau o cafea. Vreau sa te intreb de un contract pentru un teren.

Consultanta juridica se face la birou sau la sediul clientului si nu la bar. Eu asa fac intotdeauna. Sau ar trebui sa fac asa intotdeauna. Uneori ma las convins de unul sau de altul ca abilitatile de profesionist nu se pierd daca muncesti si in alte locuri decat la birou sau la sediul clientului.

Am intrat in “Piranha”, un bar elegant de altfel, aflat la intersectia dintre Eugeniu de Savoya si Vasile Alecsandri, la doi pasi de biroul meu. Cam intuneric, poate pentru a scoate in evidenta acvariile luminate, si o muzica nu neaparat pe gustul meu.

- De ce ne-am intalnit aici, e intuneric si nu vad nimic. Hai pe o terasa.
Ii spun eu, preocupat de intunericul care ma va impiedica sa ii citesc contractul pe care mi-l adusese.

- Asta e locul unde se intalnesc agentii imobiliari, nu stii? Aici se fac cele mai bune afaceri. Astia cinstiti sunt aici, cu ei poti sa vorbesti. Teparii sunt la Cafe de Paris.

Deci sunt lamurit. Daca vreau sa vad imobiliarii cinstiti ii gasesc la “Piranha”, iar daca vreau sa ii vad pe cei necinstiti ii gasesc la “Cafe de Paris”. Simplu. Ma intreb care ar fi filosofia celor de la “Cafe de Paris” despre toate astea, probabil mai… nuantata. Cred ca numele celor doua cafenele sau nascut inainte ca primul agent imobiliar, cinstit sau nu, sa le treaca pragul.

P.S. Am inteles ca localul “Cafe de Paris” se va inchide pentru o perioada mai lunga. Lucrari de renovare la Bastion. Ma intreb ce se va intampla cu clientii? Vor venii la “Piranha” sau se vor raspandi prin alte cafenele? Ce ma fac atunci? De unde voi stii cu cine sa vorbesc si cu cine nu?

(textul original pe www.fraudaimobiliara.ro)

Niciun comentariu: