miercuri, 25 mai 2011

Valkiria, saga fara de sfarsit

De d-ul Hergan am auzit prima data la inceputul lui 2006 cand, in calitate de reprezentant al AVAS am participat la o adunare generala a actionarilor societatii Solventul S.A. din Timisoara. Trebuia numit un nou administrator la societatea aflata in insolvabilitate si eu aveam mandat sa fac asta. De la inaltimea celor 80 de procente pe care le avea AVAS-ul in Solventul, trebuia sa fie usor. Alocasem 15 minute pentru adunarea asta, aici incluzand si socializarea

A durat 4 ore in care cred ca am slabit 2 kg si doar sacoul acoperea petele de sudoare ce imi acopereau camasa. “Opozantii” mei erau societatile VGB Oil si Tender SA si erau reprezentate fiecare de presedintii consiliilor de administrare si 2 avocati iar acestia mi-au fost profesori in facultate, cu totii. “Secretara” ce redacta procesul-verbal al intalnirii era un maestru al dreptului penal si s-a dovedit cea mai prietenoasa fata de acolo.

Fata in fata la 1 metru distanta si fara medierea vreunui judecator… 4 ore.

Nu intru in detalii si va las doar sa cititi presa momentului.

Pana la urma a iesit asa cum trebuia, adica asa cum scria in mandat ca trebuie sa iasa. Am fost felicitat de lichidator, de noul administrator si de AVAS iar fara falsa modestie spun ca am fost admirat de cei cu care s-a intamplat sa ma lupt in proceduri.

Toata noaptea care a urmat am stat pe internet pentru a afla ca miza adunarii generale pe care am condus-o se ridica la 28 de milioane de euro. Si nu mult a lipsit sa iasa rau…

Dar sa vedem ce mai spune d-ul Hergan astazi…

Despre faptul ca nu a anticipat criza pot confirma, Solventul Timisoara al carui proprietar este prin Valkiria Invest este tot acolo, pustiu, dezolant, mizer si sinistru…
 
(textul original pe www.fraudaimobiliara.ro)

Niciun comentariu: