duminică, 25 septembrie 2011

Punct si de la capat...


Peisajul imobiliar timisorean este anost pana la disperare.

Poate ca a fost tot timpul asa si nu am observat eu, preocupat fiind de analizele “de pe surse” privind numarul de tranzactii imobiliare din anii de boom sau indus in eroare de agitatia lipsita de productivitate si fara valoare adaugata din anii din urma ai “crizei mondiale”.

Dar peisajul imobiliar al orasului de la marginea de vest a Romaniei este extrem de searbad si plictisitor. Agentiile imobiliare afiseaza aceleasi oferte rarite si desuete, iar agentii imobiliari poarta aceleasi tricouri lipsite de imaginatie. Sau invers…

Si nu cred sa se schimbe foarte multe in perioada care urmeaza.

Am observat insa acum cateva saptamani o aparitie proaspata in peisaj. Mai mult on-line la inceput, dar transparenta la maxim tocmai datorita acelui on-line. Si mi-am zis ca echipa e low-budget si cam dusa cu pluta daca se lanseaza in imobiliare in conditiile date. Adica lumea in criza iar ei cu low-budget. Si cam atat.

Dar continua in aceeasi nota de transparenta si cu ceva mai multa imaginatie decat restul… si continua bine. Sau poate doar mie imi plac…

Sunt cei de la Horotan Imobiliare.

Beneficiind de experienta in vanzari si resurse umane dobandita la imobiliare.ro, Sorin Horotan si-a deschis propria agentie si bloguieste despre toate cele pe care le face. Mai nou are si o identitate vizuala interesanta.

Dar sa nu ne pripim, sa vedem ce urmeaza.

(textul original pe www.fraudaimobiliara.ro)

Niciun comentariu: