sâmbătă, 16 iulie 2011

Gigi Duru' din Tara lu' Papura Voda

Zilele trecute ma abordeaza un vecin. Calm si tacticos de obicei, acum se arata derutat si nervos.

-Uite vecine! Au venit sa instaleze reteaua de gaz la asta cu casa din spate. Trebuiau sa monteze firida cu contoare. Vecinu’ cu casa a zis ca nu vrea sa monteze pe casa lui chiar daca gazul e pentru el. Si au montat ditamai firida pe casa mea. Fara sa ma intrebe…

-Cum adica? intreb nedumerit.

-Adica au venit si au instalat ditamai cutia de gaz pe casa mea desi gazul e pentru altul. Eu am fost la servici. Au venit si gata, au montat cutia direct pe peretele de la strada al casei mele si asta fara sa ma intrebe de sanatate, fara sa le dau acordul, fara nimic… Am fost la E.on si am intrebat. Au zis ca au autorizatie si ca totul sa facut conform legii. Care lege… e casa mea?

Am hotarat sa dau o mana de ajutor vecinului meu si m-am angajat sa somez E.on Gaz. Voi trimite o somatie cu dichis, cu antet cu tot ce trebuie doar, doar voi atrage atentia asupra situatiei stupide pe care un grup de muncitori ai companiei E.on, lipsiti de bunul simt minimal si in total dispret fata de proprietate au creat-o.


Zis, facut, trimis… venit raspuns.

Va citesc din raspuns, si incerc sa nu ma enervez din nou:

Proiectul pentru bransamentul de gaze naturale ce deserveste imobilul… a fost avizat din punct de vedere tehnic de catre subscrisa in calitate de operator al sistemului de distributie a gazelor nr.12600/15.03.1999. (adica eu am pasat si eu am dat cu capu’, in calitatea mea de Gigi Duru’ facut mare operator prin ’99) Atat proiectul, executia, receptia… a fost efectuata conform legislatiei in vigoare la momentul respectiv. (deci a fost efectuata saptamana trecuta aprilie 2011 daca ai uitat nenea Gigi Duru’)Va comunicam prevederile art.96 din Legea gazelor nr.351/2004… pentru protectia obiectivelor din sectorul gazelor naturale se interzice tertilor: a) sa realizeze constructii de orice fel in zona de siguranta,(adica casa pe care voi ati amplasat lucrarea fara acordul proprietarilor, casa care este proprietatea mea de 20 de ani este acum si ilegala)… in cazul in care in mod exceptional este necesar ca pe terenul pe care este amplasata reteaua de alimentare cu gaze naturale sa se execute o constructie, proprietarul acesteia va suporta toate cheltuielile de modificare a traseului acesteia (sau totusi “in mod exceptional”mai am varianta de a plati prostia voastra si modificarea traseului).

Un director tehnic si un jurist semneaza ineptia asta.

Am hotarat sa ii dam in judecata, pentru ca probabil vecinul meu chiar se plictisea de bine in tara asta.

Si aflati asa ca Gigi Duru’ in Tara lu’ Papura Voda nu e vreun Dorel lipsit de inteligenta si bun simt ci chiar E.on Gaz (adica E.on nu E.om) plina doar de cinism, dar va rog sa nu ma intrebati cine e Papura Voda pentru ca incerc sa mentin blogul apolitic (dar nu mai dureaza mult nici asta).

(textul original pe www.fraudaimobiliara.ro)

Niciun comentariu: