vineri, 3 decembrie 2010

Fructul de cactus

Ati gustat vreodata un fruct de cactus? Daca nu, inseamna ca ati avut noroc.

Acum mai bine de 4 ani, intr-o piata alimentara din vestul Turciei, am gustat un astfel de fruct. Era unul dintre cele mai prezente si am dorit sa incerc.

Am cerut tinerei vanzatoare unul intreband de pret. Nu am fost auzit sau nu am fost inteles si am cerut din nou.

Nu intelegea. Am luat unul dintre cei cu spinii taiati din gramada ce zacea in fata ei explicandu-i despre ce este vorba.

Zambind, a luat un servetel, mi l-a luat din mana si cu delicatete l-a decojit folosind un cutit si o furculita fara sa il atinga catusi de putin si mi l-a intins pentru a il gusta.

Era portocaliu, cremos, dulce dar fara o aroma anume, aproape ca m-a convins. Impresionant mi sa parut doar felul in care mi l-a servit, cu delicatete si in conditii de totala igiena.

Asa am crezut la inceput. Dupa cateva minute am simtit o durere puternica in palma si am observant mii de peri hipodermici infipti in degetele mele. Usturimea m-a tinut 3 zile, atat cat mi-a luat sa scot toti perii din bratul meu. Nu cred ca a meritat.


Cam asa se intampla cu foarte multe dintre apartamentele situate in imobilele nou construite. Sunt dintre cele mai prezente la vanzare si va indeamna sa le incercati. Portocalii, atragatoare dar fara o personalitate anume s-ar putea ca unele dintre ele sa va convinga. Impresionant este felul in care va sunt servite cu zambet si delicatete.

Inaltate de speculatori fara experienta in domeniul constructiilor si care au singurul obiectiv de a scoate bani multi din vanzarea lor, apartamentele acestea scot la iveala mii de vicii marunte si extrem de costisitoare care devin vizibile dupa ce ati cumparat un astfel de apartament. Placile de rigips si gletul de buna calitate ascund instalatii tehnico-sanitare subdimensionate, fire electrice nesecurizate sau tamplarie neignifugata.

Daca ma insel atrageti-mi atentia. Daca nu… tot asa, atrageti-mi atentia.

(textul original pe www.fraudaimobiliara.ro)

Un comentariu:

i-conomics spunea...

Pensii de stat si solidaritate intre generatii

http://abciconomics.blogspot.com/2010/12/pensii-de-stat-si-solidaritate-intre.html