luni, 27 decembrie 2010

Alba-neagra

MagazinulDeCase atrage atentia asupra unor incercari de frauda imobiliara din partea unor persoane care sustin ca locuiesc in tari africane si ca vor sa cumpere proprietati in Romania, cerand proprietarilor sa achite taxe fictive care ar fi impuse de autoritatile din tarile respective.

Hmm, ceva nou intr-adevar.

Mafia vest-africana este cunoscuta in Europa si America de Nord de mai bine de 20 de ani. In Nigeria bunoara gruparile infractionare castiga miliarde de dolari din escrocherii financiar-bancare. Aceasta tara cu o populatie de peste 150 de milioane de locuitori vorbitori de limba engleza in mare majoritate, gazduieste grupari numeroase de infractori extrem de iscusiti si versatili in astfel de operatiuni ilegale.

Alerta lansata de MagazinulDeCase trebuie luata cu seriozitate in seama. Eu insami am primit dealungul timpului mai multe mailuri in care mi se ofereau intr-un fel sau altul participarea la o operatiune financiar-bancara din care ar fi trebuit sa castig milioane de dolari. Si probabil ca multora dintre voi vi s-a intamplat la fel. Stupid mi-am zis si nu am trecut mai jos de randul al doilea. De multa vreme nu le mai deschid macar.

Dar, atentie!

Daca va intereseaza modul de operare cititi aici…

(textul original pe www.fraudaimobiliara.ro)

Niciun comentariu: