vineri, 26 noiembrie 2010

Imi trebuie un psiholog

Ma puteti ajuta cu un psiholog? Am mare nevoie de asa ceva.

Vi s-a intamplat vreodata sa vorbiti cu cineva tet-a-tet sau la telefon si sa va enerveze la disperare conversatia? Sa ii explicati care este pozitia dumneavoastra, de ce ati actionat in vreun fel, etc. iar interlocutorul sa o tina pe a lui, fara ca macar sa va asculte, fara ca macar sa il intereseze ceva din ceea ce ati spus, sa o tina pe a lui pur si simplu si sa va repete la nesfarsit propriile argumente ilogice intro discutie ce se dovedeste pana la urma fara miza?

Astazi mi s-a intamplat lucrul asta de trei ori cel putin. Si am mare nevoie de un psiholog. Sau macar de o carte motivationala. Aveti una sa imi imprumutati?


Dar stiti, nu din acelea care te invata sa te pui in pielea interlocutorului, sa il intelegi, sa vezi lumea prin ochii sai si sa ii apreciezi argumentele ca pe niste adevaruri universale de la care nu exista loc de interpretare. Nu. M-am saturat de astfel de carti si de o astfel de atitudine. Una care sa te invete sa il asculti in liniste fara sa il auzi, una care sa te invete sa iesi din universul real al unei discutii stupide fara miza in care nu ti-ai dorit vreodata sa intri si purtata cu oamenii care nu reprezinta nimic pentru afacerea si cu atat mai putin pentru viata ta si printr-o meditatie transcedentala sau alta tehnica normala, anormala sau paranormala sa te ajute sa visezi cu ochii deschisi la ceva frumos.

Una din asta aveti? Caut cu disperare asa ceva…
(textul original pe www.fraudaimobiliara.ro)