vineri, 6 noiembrie 2009

Real

Nu sunt un fan al hypermarketurilor. Inteleg totusi necesitatea si rolul important pe care il joaca in viata noastra. Concentreaza foarte multe produse intr-un singur loc, preturile sunt foarte scazute datorita procesarii si comercializarii unor mari cantitati de bunuri. Competitivitate si eficienta ridicata in beneficiul consumatorului. Din astea… stiu.

Dar nu sunt un fan al Hipermarketurilor.

Chiar si asa trebuia ca sambata asta sa fac cumparaturi in Real, acela de pe Calea Aradului.
Intru in parcarea hypermagazinului, asteptand vreo 10 minute la o coada interminabila un loc de parcare. Gasesc in cele din urma o balta libera si parchez in claxoanele celor din urma mea ca si a celor care se pregatesc de iesire. Am luat balta altcuiva. Lumea e agitata in sambata asta.

Ma indrept spre cel mai apropiat loc de depozitare al carucioarelor. Nu gasesc nici unul la locul lui si ma deplasez spre urmatorul refugiu. Aici sunt multe. In schimb nu ma pot atinge de ele pentru ca sunt legate cu un lant metalic. In spatele meu un cuplu tanar injura de mama focului “ Dracu’ sa le ia de cosuri cu lantu’ lor”. Nu conteaza, si asa nu aveam cine stie ce cumparaturi de facut.

Patrund pe intrarea principala si poate din neatentie sau poate din oboseala de sambata dupa-amiaza nimeresc cu picioarele intr-o gramada de resturi alimentare, pesemne ceva rosii daca ma gandesc la culoarea cu care imi impodobesc pantofii. As fi preferat putina curatenie la intrarea in Real dar cred ca as fi putut la fel de bine sa fiu si eu odihnit si sa casc ochii pana la urma.

Ajung in cele din urma inauntrul hypermarketului si ma indrept spre toaleta pentru a-mi curata pantofii. Toaleta pentru barbati e usor de nimerit. Nu e nici un indicator, in schimb o ghicesti repede dupa numarul mare de femei de serviciu care stau proptite acolo la o tigara. Femei de serviciu in toaleta de barbati. Nu. E usor de nimerit.
Hartie nu gasesc din prima. Din a treia apuc un colt si imi curat, e drept superficial, pantofii. Apa pentru a imi curata mainile nu gasesc nici din a treia. Nici unul din cele trei robinete nu functioneaza. In schimb uscatoarele zbarniie din prima. As putea sa ma usuc.

Cred ca e momentul sa las gatitul si sa ma apuc de cumparaturi. Ma indrept spre rafturi. Desii… dupa cum spuneam, nu sunt un fan al Hypermarketurilor, inteleg necesitatea lor. Spre exemplu igiena…

(textul original pe www.fraudaimobiliara.ro)

Niciun comentariu: