vineri, 9 octombrie 2009

Un fresh si o apa plata

Astazi m-am intalnit cu un prieten, agent imobiliar cu vechi state de plata.

Dam sa intram intr-un bar din zona Piata Unirii. Full, nici un loc liber. Prietenul meu recunoaste cativa clienti, ii saluta si da mana cu ei. Apoi imi spune:
- E plin, hai sa mergem la Grinette. Erau prieteni de ai mei, tari in imobiliare.

La Grinette din nou plin. Si din nou prietenul meu recunoaste pe cate unul, vorbeste cateva secunde de politete si mergem in alta parte.
- Si astia is prieteni d’ai mei. Vezi toata lumea sta prin baruri, nimeni nu mai lucreaza. Hai sa vedem la Eclipse, o fi liber.

La Eclipse ni se arata o masa libera. Altfel, plin ochi si tot de-ai amicului meu.
- Ia ce vrei. Fac eu cinste.
imi spune, iar eu comand un fresh de portocale. El ia o apa plata.
- E mai sanatos, nu fac acizi la stomac.

Si are dreptate, apa plata nu face acizi la stomac.

Ma uit putin la vecinii mei, agenti si ei, si vad ca tot apa plata au comandat. Putin mai la dreapta altii, tot apa plata. In spate… apa plata. Incep sa ma simt prost cu freshul meu de portocale plin cu acizi care imi pot ataca stomacul.

Probabil ca criza din imobiliare este un factor stresant care a determinat oamenii sa fie mai atenti cu sanatatea lor.

Pana la urma tot e buna la ceva criza asta. Probabil.
Sper totusi sa nu tina foarte mult.

(textul original pe www.fraudaimobiliara.ro)

3 comentarii:

vala spunea...

felicitari pentru stomacul rezistent la criza ...te invidiez ...
si eu tot cu ... apa plata ...
nu de alta da' poate ma primesc manechinele in grupul lor ...intr-o seara ...

AristotelCostel spunea...

Doar cu apa plata... se alege praful de... terase. Am auzit ca "necumpararea cloacelor" duce la dezastre economice, da' consumul de apă plată ce industrie susţine? Bine, frăţiorii Grimm sunt în top 4, dar... restu'?

vala spunea...

importanta la apa plata ... e lamaia ... ar trebui distribuita ca ajutor social ... face bine la ...rau ...