vineri, 18 septembrie 2009

Dus cu pluta

Citesc in Ziua de Cluj despre suspendarea procesului lui Marius Leontiuc, cel care este acuzat de inselarea a peste o suta de persoane intr-o frauda imobiliara si imi amintesc de prietena mea Maria care a lucrat pentru omul asta cu mai mult timp in urma.

Odata mi-a povestit:

Marius al meu era complet dus cu pluta. Stai sa iti zic o faza.
Vine intr-o zi la birou, jubiland cu o hartie in mana. Ne-o arata bucuros si spune:
- Asta e discriminare clara, o sa ii dau in judecata. Cititi si voi.


Hartia in cauza era un document numit “Refuz” purtand semnatura lui Boc, a arhitectului sef al Clujului, cu timbru sec, cu tot ce trebuie si care spunea ca Marius Leontiuc nu primeste autorizatie de constructie datorita apartenentei sale la cultul luteran.
Si omul avea dreptate, era clar un abuz.
Si se pune si suna la presa, si cheama ziaristii si organizeaza conferinta de presa si face copie dupa document la toata lumea, si mai si ameninta ca da in judecata primaria Cluj daca nu primeste autorizatie de constructie.
Dupa o luna vine DNA-ul cu mandat de perchezitie la sediul firmei si in masina lui. Si ce crezi ca gasesc in masina lui? O servieta plina cu stampile, stampila cu timbru sec a primariei Cluj, stampila cu semnatura lui Boc, stampila cu semnatura arhitectului sef al orasului.
De ce e acuzat acum Marius, de fals, uz de fals si de astea. Dus cu pluta, nu crezi?

Dus cu pluta zic si eu, dar cum a putut un om ca asta, semidoct si lipsit de cel mai elementar bun-simt sa manipuleze si insele zeci de oameni. Poate vom afla vreodata.

(textul original pe www.fraudaimobiliara.ro)

Niciun comentariu: