sâmbătă, 22 august 2009

Dupa noi... potopul

- Ce faci sambata?
ma intreaba, deunazi, un amic al meu.

- Nu stiu, vreau sa ma odihnesc.
incerc sa ii raspund

- Am o “demolare” de facut, nu vii sa ma ajuti?

“Demolarea” este de fapt acea activitate lucrativa, uneori foarte lucrativa care se face imediat dupa vanzarea unui imobil si imediat inainte de predarea acestuia catre noul cumparator.

- Mi-au taiat ca nesimtitii la comision, scot tot.
imi spune.

“Demolarea” se face atunci cand cumparatorul nu plateste comisionul cerut sau negociat intermediarului si cand acesta are controlul asupra imobilului.

- Iau becurile, prizele, intrerupatoarele, tot. Daca ma enervez sparg un geam. Sa le fie…

Cam asta e demolarea.

Prima data am observat ce inseamna aceasta activitate pe la varsta de 6 ani, atunci cand vecinii mei, nemtii care se pregateau de emigrare, demolau tot, nemultumiti de despagubirea acordata de statul roman pentru imobilul lor.

Acum actiunea lor mi se pare oarecum justificata. Este singura actiune de “demolare” despre care stiu si mi se pare justificata.

(textul original pe www.fraudaimobiliara.ro)

Niciun comentariu: