sâmbătă, 9 mai 2009

Future is Orange... sau Red

As vrea sa incep acest post prin a multumi domnului presedinte pentru ca exista. Daca domnia sa nu ar fi existat, nu ar fi existat acest guvern, acest popor, aceasta tara, cred ca nici acest blog nu ar fi existat. Multumesc inca o data domnului presedinte.

Sa ma explic.

M-am uitat la televizor in aceasta seara si am constatat ca avem guvern. Si am mai constatat ca toti membrii acestui guvern sunt profesionisti, din punctul meu de vedere toti sunt experti in afaceri imobiliare.

Ministrul IMM-urilor are vreo patru case si nu stiu cate terenuri, ministrul turismului are companii de utilitati si infrastructura, ministrul agriculturii are ferme, multe ferme. Doar cel de la sanatate e cam pe langa, se ocupa de importul de masini Ferrari. Adevarul este ca si eu visam pe la 18 ani sa import masini Ferrari in Romania dar intre timp am constatat ca parintii mei nu sunt milionari si a trebui sa ma maturizez.

Dupa ce am vazut ca avem guvern am vazut ca avem si program de guvernare. Sa ne ocupam tot de imobiliare.

1 800 de km de autostrazi, aici nu imi e clar… in Romania? Reabilitarea termica a intregului parc de locuinte din banii statului, nici aici nu imi este foarte clar sau sunt carcotas… care bani, Germania a incercat ceva similar si nu a avut destui bani. Marirea subventiilor pentru agricultura, aici nu era mai bine ca inainte sa creem agricultura si abia dupa aceea sa o subventionam.

In fine, nu ma pricep. Cred ca nici ei. Probabil de aceea se spune ca fiecare popor isi are conducatorii pe care ii merita.

Vom vedea. A… si sa nu uit, multumesc inca o data domnului presedinte.

(textul original pe www.fraudaimobiliara.ro)

Niciun comentariu: